onsdag den 17. april 2013

Én af de mange

Lige nogle få billeder af en af mine tre nye tatoveringer. Synes den er så fin! Den symboliserer hvor højt jeg elsker min familie, og når man tænker over det, er ens familie jo egentlig de eneste du kan være sikker på altid har din ryg - jeg ved i hvert fald ikke hvad jeg skulle gøre uden min familie.
Xoxo.

Just a few pictures of one of my new inks - has gotten tree in the last two months. And i love this one! It symbolises how much i love my family, and when you think about it, your family are the only ones who you know always have your back - at least i wouldn't know what to do without my mom, dad and sisters.
Xoxo.



2 kommentarer:

  1. Du har en mega fed blog! Kunne du tænke dig at følges?
    Kig gerne forbi :)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Super nice blog. Følger dig via bloglovin, så du må gerne følge tilbage :)

      Slet