torsdag den 6. september 2012

På vej med den kære postmand

Så har jeg lige bestilt disse alt for lækre flatforms! Hold op hvor jeg glæder mig til de kommer - forhåbentlig ingenfor den næste uges tid. Har i lang tid gået og kigget efter de helt perfekte - både mht. udseendet men, også pris. Jeg er vel ret nærig når det kommer til stykket. MEN i hvert fald var jeg lige inde og kigge på søde Hau's blog, som i kan finde her, og så så jeg at hun for lidt tid siden havde købt et par på River Islands hjemmeside, så der går jeg ind og kigger og opdager så.. at de er sat ned til 15 pund (som det også står på billedet), hvilket svarer til kun 140 kr.! Alt i alt med porto er jeg kommet af med ca. 200 - exceptionelt billigt! Så tusind tak til Hau! :)
Lige pt. leder jeg også efter et par korte støvler, enten i ridestøvlestilen eller mere rå med nitter osv. Så sig til hvis i har et par i vil af med eller kender et sted de kan købes billigt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar