søndag den 12. august 2012

Your hair and face are your best accessories

For et stykke tid siden opdagede jeg hjemmesiden nicehair.dk. Til jer der ikke kender den, er det en hjemmeside hvor man kan købe vanvittigt mange hår og makeup produkter til meget billige penge i forhold til butikspriserne. Jeg er helt vild med den og har nedenfor valgt nogle af mine favoritter. Noget af fordelen ved nicehair er også, at mange af tingene er sat yderligere ned, da det er gammel emballage, hvilket jo for de fleste er ret ligegyldigt. Håber i kan bruge dette tip til noget. :)

De fleste kender efterhånden Aussies produkter, og jeg er helt vild med dem. Personligt har jeg prøvet hårkuren til venstre men overvejer at prøve de andre to også. 
1. 3 minute miracle hårkur - 79 kr. 2. Miracle moist balsam - 49 kr. 3. Miracle moist shampoo - 49 kr.
Denne har jeg selv, og den beskytter helt fantastisk mod varme fra både glattejern og hårtørrer.

Jeg har selv alle tre ovenstående mascaraer fra L'Oreal. Den midterste er min hverdagsmascara. Den til højre bruger jeg til fest for helt fantastiske vipper og den til venstre er selvfølgelig til regnfulde dage, eller ferie. 

Ovenstående shampoo/body shampoo, har jeg ikke selv prøvet, men ville have den med, da BC's produkter som regel er super gode. Derudover er det en beskyttelse mod solen til kroppen og håret. 
BC Sun protect hair and body shampoo - 39 kr. (sat ned fra 149 - billigt!)

 Har ikke prøvet denne pleje til mit hår, men den er en af de produkter der er sat yderligere ned, da det er gammel emballage. Jeg har dog nogle af de andre produkter i samme serie - og de er suveræne! 
Trevor Sorbie therapy x-tensive treatment - 39 kr. (sat ned fra 149 - endnu engang, billigt!)

Jeg bestilte for noget tid siden også flere produkter fra Redken. Find dem HER. De er ikke ligeså billige som mange af de andre produkter på siden - men de er bare så skønne. De reparerer håret og plejer det så godt. 
  
De produkter jeg anbefaler, er selvfølgelig prøvet på mit hår, så kan ikke love at de har samme effekt. Men ville alligevel dele den dejlige side med alle jer læsere. 

Fortsat god aften. 

Kisses and hugs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar