lørdag den 18. august 2012

Smukkedukken

Dette indlæg er dedikeret til men aller bedste veninde i heeeeeeeeele verden - Helena, også kendt under navnene frk. Bilstrup eller Bille. Da hun hele tiden driller mig med at jeg skriver blog, synes jeg da lige at jeg ville lukke munden på hende med dette udlæg. Så den her går ud til dig Helena. De smukke billeder i collagen er fra den anden aften. Og er hun ikke bare vidunderligt smuk? I know, i think so! Jeg havde egentlig et andet billed jeg hellere ville bruge, men frøkenen ende selv forbød mig det - satans! Men altså, hun er super duper sød og SMUK så det gør en ting (med sisse billeder som eneste undtagelse). Jeg ville ikke leve uden dig skatter ;)
Undskylder dette indlægs useriøsitet, men nu skulle hun altså stå for tur. Og til ære for dig Bille, så kommer der måske, MÅSKE, et outfit of the evening! Møs møs til dig darling :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar