lørdag den 4. august 2012

Shopping - min (ikke så hemmelige) afhængighed

Var for et par dage siden på shopping med min søster og sammen med hende får jeg altid brugt en hel masse penge og det samme var gældende denne dag. Selvom det er et par dage siden, synes jeg alligevel lige jeg ville dele billeder af mine fund med jer læsere. :) I morgen skal jeg til min farmors 70års fødselsdag, så det bliver forhåbentlig en hyggelig dag. Derefter skal jeg over og besøge min dejlige Emil, som bor kun 300 meter fra min farmor. Jeg laver måske et indlæg i morgen aften om mit outfit eller hvad jeg nu lige finder på.
Fortsat god aften, eller nat, :)

Tanktop//Cheap Monday 

Tanktop//H&M (er vild med mønstret - det giver en retro følelse) 

Kort top//The Wardrobe 

Bikinier//H&M (20 kr pr del - virkelig et fund!) 

Shorts//H&M Garden Collection 

Halskæde//H&M

Kisses and hugs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar