torsdag den 9. august 2012

Motivation


JA! Jeg er en af de mange derude, sikkert også nogle af jer, der simpelthen ikke kan komme i gang med at træne. Det er ikke fordi jeg her i sommerferien har travlt med alt muligt andet, nej, min eneste undskyldning er, at jeg rent ud sagt er for doven. MEN når jeg så ser billeder som nogle af dem hernede, så får jeg da helt lyst til at begynde at træne. Det er ikke fordi jeg skal ud og have mig et vaskebræt som nogle af de kvinder her nedenunder, nej, jeg vil bare gerne være mere markeret. Især min mave og mine lår trænger til at blive strammet op. Hvad gør i for at finde motivationen til at træne?
Når det så er sagt, så er jeg ikke en af dem der vil gå fanatisk op i min krop og i min kost. Jeg synes det er fantastisk, at der er nogen der kan ændre deres hverdag og vaner, som der jo er nogen der gør. Jeg kan dog ikke klare, når især piger, begynder at træne fanatisk og ikke spiser andet end grøn salat. ISÆR hvis de så i forvejen har en helt naturlig og sund krop. Jeg er selv ikke overvægtig, men jeg er heller ikke det jeg vil definere som tynd. Jeg har former og vejer måske et par kilo for meget, men hellere det end et par kilo for lidt. For jeg mener ikke, at det er smukt at være alt for tynd. Nej, jeg synes former er flot. Det er jo muligt at træne og på samme tid have flotte og kvindelige former. Men det er jo bare min mening. Hvad synes i om den mani der er med, at kvinder helst skal veje under 50 kg? 

Har lige smidt en inspiration/motivations bombe herunder. Enjoy :)




















Kisses and hugs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar