tirsdag den 21. august 2012

Just another saturday night


 Min skønne veninde, Nanna (til højre), som holdt afskedsfesten og søde Stochi

 Min rumbo fra efterskolen og jeg. 



Dette billed kom med af den simple grund, at jeg elsker ELSKER måden som håret bølger på. 

Så er der lidt billeder fra lørdagens afskedsfest, hvor vi sagde farvel til Nanna.. suk. Jeg undskylder for den dårlige kvalitet af billederne. Jeg har den simple undskyldning at de er taget med iPhone - MEN synes da alligevel i skulle nyde godt af dem. Desværre fik jeg ikke taget et billed af outfittet i aktion. But still.. enjoy! :)

Kisses and hugs.

2 kommentarer:

  1. I er rigtig fine!
    Elsker dit smukke hår også :-)

    Anna / http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak, hvor er du bare sød! :)

      Slet