tirsdag den 7. august 2012

HJÆLP MIG LÆSERE!

Hej Bloggen.
Jeg er i et ret stort (synes jeg selv) dilemma. Jeg var i dag ude og shoppe og jeg fandt disse to uldtrøjer. Jeg kunne simpelthen ikke beslutte hvilken en jeg skulle købe - så tog dem begge. MEN vil dog kun beholde en.  Er helt vild med dem begge, og selvom det er samme materiale, er de meget forskellige. Den grønne er lidt finere, mens den lilla er mere til hverdag, evt. med en skjorte indenunder. Så nu har jeg brug for jeres hjælp, hvilken en skal det være? Og hvad synes i om dem? :)

Den grønne?




eller 
den lilla?



Kisses and hugs.

5 kommentarer:

  1. Super fin bluse. Hvor er den fra? Da lilla ikke er min farve vil jeg sige den grønne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra Selected Femme - så de er totalt overkommelige i pris. Købte dem i Holstebro i Underground, men vil tro de kan fås flere steder. :)

      Slet
  2. De ser fine ud. Men den grønne klær dig bedst! :-)

    Anna / http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, her på billederne ser den grønne bedst ud. Jeg er bare i tvivl, for den lilla kommer godt nok ikke til sin ret her - men tak! :)

      Slet
  3. Selvom lilla er skøn farve, synes jeg, at den grønne ser ud til at klæde dig bedst, så jeg siger grøn! (:

    SvarSlet