fredag den 3. august 2012

Gifts; don't we all love them?

Hej igen bloggen. Det er ikke lang tid siden sidst, men ville lige dele dette indlæg med jer.
I går havde jeg fødselsdag - yay. Hvilket jo også betyder gaver. Jeg har ikke taget billed af alle mine ting, da der var en hel del. Men her er lige nogle af de bedste gaver. For lige at fokusere på et par af gaverne, Ole Henriksen produkterne. Jeg ved ikke om nogen af jer har prøvet nogle af hans produkter før - men jeg elsker dem! De er så fantastiske, og man kan dufte og føle, at de er af friske råvarer. Desværre er de heller specielt SU venlige, så ønsker mig dem til hver fødselsdag og til jul. MEN jeg havde virkelig en god dag og tilbragte den med min familie og Emil. 
Fortsat god dag :)

 Makeup-børste sæt med 32 forskellige børster


Ole Henriksen Pick me up face tonic og 2 x Walnut complexion scrub. 

To sæsoner af Desperate Housewives - begge fra min søde kæreste, Emil :) 

Jeg flytter jo snart, så fik en spand med alle mulige praktiske småting 

Fik også denne transporttaske til min lille Ally (kat)

Kisses and hugs.

1 kommentar:

  1. Hvad er det for et mærke? Altså de der makeup børster?

    SvarSlet