mandag den 27. august 2012

Flytning

Så sidder jeg i bilen på vej mod Aarhus. Det er godt nok surrealistisk, at det lige pludselig er nu. Jeg føler slet ikke jeg er så gammel! Men det er jeg jo nok. Det bliver helt sikkert en helt fantastisk oplevelse, nærmest som en ny start, tror bare det bliver svært helt at undvære min familie, da jeg i de seneste år er blevet sindssygt tæt med mine forældre og især min moar. Derudover har jeg også en lille kat, ally, som jeg virkelig får svært ved at undvære, så det bliver heller ikke let! Men nu skal jeg bare se fremad og nyde at jeg er kommet ind på min drømmeuddannelse og at vi er så heldige at have lejlighed om en måned! Så fortsat god dag til jer alle! :)
Billedet er meget randen..

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor spændende, jeg glæder mig også til at flytte, men jeg er lidt af en tryghedsnarkoman! :-)
    Jeg har faktisk nomineret dig til en Liebster Blog Award! Du kan læse meget mere om den på min blog!
    //Kram
    www.camillakruse.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Wow. Tak - det betyder rigtig meget. :)

    Og jeg kan sige, at jeg også selv er lidt en tryghedsnarkoman. Troede jeg var helt klar til at flytte, men det er nu lidt svært. :)

    SvarSlet