mandag den 30. juli 2012

wuhuuuu

Synes lige jeg vil dele en fantastisk nyhed med jer.. Jeg ved ikke hvor mange af jer der er klar over det, men i dag er dagen hvor alle der har søgt videregående uddannelse, får at vide, om de er kommet ind på deres uddannelse. Jeg er en af dem. Jeg søgte ind på jura som mit førstevalg og JEG KOM IND! Jeg er bare sååå lykkelig, især efter jeg havde hørt, at snittet for at komme ind var steget. Sidste år skulle man have et snit på 8 for at komme ind, hvor det i år steg til 8,6. Derudover var der ca. 1600 der havde søgt ind på jura og kun lidt over 400 der var kommet ind - så i kan vel forestille jer min lykke, da jeg fandt ud af, at jeg var en af dem! SÅ nu hedder det altså Århus Universitet pr. 1. september. Jeg er virkelig så overlykkelig og helt ekstatisk - håber jeg kan finde nogen at fejre det med i weekenden! 
Hvad siger i til et indlæg senere på dagen eller i morgen, der kommer til at fokusere på passende outfits til min fremtid som advokat? Håber i synes det er en god ide, for det kommer ;) 



Kisses and hugs en GLAD studerende.

2 kommentarer:

  1. Vildt! mange gange tillykke. :-)

    Jeg følger dig nu, håber du smutter forbi min blog. Stephanieskram.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager et kig med det samme. Og mange tak :)

      Slet