torsdag den 26. juli 2012

WSPA


Synes du også det er synd for bjørnene at de bliver behandlet sådan - får lavet et hul i næsen som der bliver bundet reb i og derefter tvinges de til at danse?
Jeg får altid dårlig samvittighed af reklamerne for WSPA og derfor besluttede jeg for snart et år siden at jeg ville støtte dem fast med et månedligt bidrag. Jeg brænder virkelig meget for dyrs velfærd og kan slet ikke klare tanken om et dyr i nød. WSPA har gang i så mange gode projekter, bl.a. har de i Pakistan og Rumænien oprettet reservater hvor de tidligere omtalte bjørne kan få deres liv tilbage. 
Hvis du har lyst til at støtte WSPA kan du gøre det her, hvis du er interesseret i at læse mere om, hvad dine penge evt. vil gå til, kan du gøre det her.
DERFOR er det også fantastisk at jeg pr. 1. september har fået et job hvor jeg via opkald til folk kan være med til at skaffe penge til forskellige velgørende foreninger som f.eks. WSPA, YAHUU! 
Har i nogle gode formål som i brænder for - eller måske allerede støtter? 

Kisses and hugs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar