onsdag den 25. juli 2012

Skal, skal ikke?

Jeg er for nylig faldet over pels trenden. Jeg er dog ikke så vild med ideen om, at et dyr skal lade livet for at jeg kan få en pels. Så DERFOR er jeg blevet helt vild med ideen om fake fur og overvejer kraftigt at købe en. Udover at det ikke går udover et dyr, er de falske pelse også noget mere budgetvenlige for en på SU, har faktisk fundet en helt ned til 80 kr, så det er da til at overkomme! Jeg har vedhæftet et par stykker som jeg er helt vild med. Hvilken kan i bedst lide, og hvad siger i til moden med pels - både fake og ægte? Er meget interesseret i jeres meninger! :)







7 kommentarer:

  1. Hvis de er falske synes jeg det er helt okay ja. Og 80 kr er ingen penge så go for it!
    Jeg er mest til de første :)
    Følger dig nu.
    http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Hælder nok også til den sorte. Tager lige et kig på din blog også :)

      Slet
  2. Jeg må nok hellere være ærlig og sige, at der der med pels det er bare ikke mig! :-)
    Men hvis du føler det er det du virkelig kan lide, do it then!! Vi skal ikke holde dig tilbage!!

    Knus L
    Tjek bloggen ud, og bliv fast læser
    http://justlaurasworld.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på hvordan det er at style, men jeg tænker at hvis man starter med en der ikke er alt for dyr, kan man jo se om det passer til en :)

      Slet
  3. Det er jo dit eget valg, men jeg synes helt klart, at det er et nogo!
    Fake eller ej, det viser en pels, og pels kommer fra hud..
    Hvis man kunne købe fake hudjakker - ville folk så også gøre det?

    Knus fra
    http://malleinabox.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Den sidste (nederste billede) er top cool honey! :D
    Fake eller ej ser det sgu fedt ud!

    peace out

    SvarSlet
    Svar
    1. men den er blevet solgt darling! :(

      Slet