mandag den 30. juli 2012

outfits; elegant

Som jeg skrev tidligere i dag, er jeg netop blevet accepteret på jura studiet i Århus, og det er inspirationen bag dette indlæg. Jeg har valgt ikke at lave det alt for kedeligt, da jeg ikke selv vil være sådan en firkantet og grå jurist - der skal farver på! Derfor har jeg valgt at mikse farver især i outfittet med den sorte og hvide kjole. Derudover vil jeg jo også gerne inspirere jer, mine dejlige læsere. SÅ håber altså ikke at i synes outfitsene er for kedelige. Jeg vil derimod kalde dem for elegante og stilige. Men hvad siger i til det? Er det stilet samtidig med interessant, eller er det bare kedelige kontor outfits? :) 

Det hele er fra ASOS

1. Kjole 2. Blazer 3. Pumps 4. Taske 5. Halskæde 6. Ur 7. Øreringe 8. Ringe

1. Kjole 2. Pumps 3. Clutch 4. Ur 5. Øreringe 

1. Kjole 2. Pumps 3. Taske 4. Halskæde 5. Øreringe 6. Ring 7. Tre ringe  

1. Kjole 2. Blazer 3. Pumps 4. Clutch 5. Armcuff 6. Øreringe 

Kisses and hugs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar