søndag den 22. juli 2012

Inspiration; Rita Ora

Jeg er for tiden meget fascineret af Rita Ora. I kender hende måske - det er hende der har lavet ""Hot right now" og "How we do". Det er ikke fordi jeg selv hører hendes musik specielt meget, jeg synes bare hun er så inspirerende. For mig er hun indbegrebet af kvindeligt swag, men på samme tid er hun bare så stilet og så synes jeg selvfølgelig hun er gudesmuk. Hendes stil inspirerer mig virkelig meget og ja, jeg er bare vild med hendes udstråling. Hvad synes i?

4 kommentarer:

  1. Synes ikke dette indlæg er så langt, da det bare er, hvad du synes om hende... Ikke noget specielt info :D
    Ellers fin blog :D
    Simon Hansen - http://simon-hansen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes ikke der behøver være speciel info. Vil bare dele nogle billeder der inspirerer mig :b

      Slet
  2. Jeg har læst en del om hende, og høre hendes musik ofte! Og ja vil give dig ret i at hun har en særdeles fed stil! :))

    // Nanna H.
    www.blogbyhau.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er bare helt sin egen og det er jeg vild med! :)

      Slet