mandag den 2. juli 2012

I dag er en god dag.


Hej skønne læsere. Dagen i dag har jeg brugt på shopping med min lillesøster, Camilla. Da jeg havde fået nogle studentergaver der skulle byttes, tog vi til Holstebro - og så kom der jo selvfølgelig lige lidt ekstra godter med hjem til meget favorable priser - tak udsalg! :-)
Jeg har uploadet et par billeder af hvad der kom med hjem i skabet. Derudover har jeg selvfølgelig også vedlagt et bette billed af min skønne søster, som forresten også blogger. Se bloggen her.
Udover denne gode dag, har jeg i aften sidste dag på mit arbejde, hvilket er super skønt for så er der endelig sommerferie!


Bukser//Pieces
Købte to par højtaljede bukser til den nette sum af 2 par for 150. 


Top//Cheap Monday
Jeg elsker deres enkle og rå look! 


Skjorte//Second Female
Har kigget på skjorten i 100 år og nu var den sat ned med 50%, så selvfølgelig skulle den med hjem! 


Armbånd//H&M 


Her er så min smukke søster :)

Senere i aften vil der komme et indlæg om dagens outfit. 
Kisses and hugs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar