mandag den 23. juli 2012

De bedste øjeblikke fra Tyrkiet

Så kommer indlægget - min ferie i Tyrkiet. Det var en helt fantastisk ferie hvor jeg oplevede en hel masse forskellige ting. Som nogle af jer måske ved, var vi afsted i to uger. Den første uge brugte vi på at opleve en hel masse ting. Vi besøgte bl.a. en romersk by kaldet Efesos, hvilket var helt fantastisk! Jeg har aldrig oplevet noget så imponerende. Byen er som sagt fra romertiden og var selvfølgelig mest en ruin, men man kunne stadig fornemme det hele. Det var for vildt. Har også tilføjet nogle billeder af det. Derudover var vi også ude og dykke, hvilket jeg aldrig har prøvet før, og også det var en helt vild oplevelse. Det har jeg jo desværre ikke kunnet tage billeder af. Vi så også Pamukkale (bomuldsbjergene), som var nogle helt hvide bjerge med bassiner hvor man kunne soppe - det hele var naturligt opstået. De andre billeder er mest bare afslapning! :)
Fortsat god aften. 

Kisses and hugs.

Det gamle bibliotek - Efesos

Hovedgaden - Efesos

Vi sluttede ferien af på Starbucks 

Da jeg selv har to katte herhjemme, har jeg en mega svaghed for katte ;) 




Igen Efesos og så en dejlig dreng. 


Pamukkale og min mor og søster i højre side. 

Pamukkale 


Latinsk indskrift på Efesos. 

Mig og mine to mindre søstre 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar