tirsdag den 31. juli 2012

Dagens (ikke nødvendigvis intelligente) tanker..

Jeg er for tiden ret vild med Miley Cyrus og hendes look. Synes, at ligemeget hvornår hun dukker op i medierne så ser hun super godt ud - om det så er med en afslappet knold og et cool outfit eller om det er på den røde løber i en fantastisk kjole og vidunderligt hår, så elsker jeg hendes look! Læg især mærke til hendes løse fletning hun har til den gule kjole og det lange løse hår med et super lækkert fald - hvad jeg ikke ville gøre for sådan et hår! Når det hele så er sagt, så synes jeg fanme også det er synd for hende, at medierne er sådan efter hende. Læste for nyligt et blad, hvor der var et indlæg om de kendtes outfits når de skulle ud og flyve. Her havde Miley et par shorts på, en oversize skovmandsskjorte og så en knold. Hun fik såmænd høvl for at være alt for kedelig - hvor jeg bare tænker, det er da meget normalt at være afslappet klædt når man skal ud og flyve. Derudover har der de seneste år i forbindelse med at hun er Hannah Montana, været meget kritik af hendes forsøg på at blive ældre og mere sexet når hun er ude at optræde. Det er vel også forståeligt nok, at hun som 18-19 årig ikke længere har lyst til at opføre sig som Hannah Montana, en karakter hun startede på da hun var omkring de 13 år. For så at afslutte, synes jeg også, at det er enormt synd, at hun på det sidste har tabt sig så meget. Hun har aldrig været overvægtig og så et billed hvor hun nærmest var udsultet. Det er så frygteligt at så mange unge piger bliver vildledt og bliver fortalt at det er sådan man skal se ud for at være smuk - det er forkert! 

Har her nedenfor smidt nogle collager op af Miley - ligemeget hvad folk siger, så er hun altså gudesmuk og har en alt for cool stil! 






Kisses and hugs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar