fredag den 27. juli 2012

A tattoo changes your looks - forever.

Hvis du spurgte mig for et år siden, hvad jeg syntes om tatoveringer, ville jeg have sagt, at jeg aldrig kunne finde på at få lavet en eneste tatovering og jeg var bestemt ikke vild med ideen om, at min kæreste rigtig gerne ville have en. Men se mig nu, et år efter, jeg har fået lavet to (ganske vist ikke vanvittigt store) tatoveringer og skal have lavet min næste i starten af august. Og jeg kan med sikkerhed sige, at hvis det ikke var så pokkers dyrt at få lavet, så kan det sgu godt være at jeg ville ligne en af kvinderne nedenfor, for hold op hvor er jeg vild med tatoveringer og jeg synes det ser så über fedt ud, med sleeves til kvinder. Det er jo det samme som at købe smykker og tøj. Du dekorerer din krop - tatoveringen er bare lavet for at blive der. JEG ELSKER DET! Billederne nedenfor er både super inspirerende og derudover elsker jeg hvad tatoveringerne gør ved de forskellige mænd og kvinders udseende.
Hvad synes i om tatoveringer - er det hot eller not? Og hvornår bliver det for meget - er der forskel på hvor grænsen går ved mænd og kvinder? :) 
I morgen eller senere i dag kommer der et indlæg med mine egne tatoveringer og hvad jeg skal have lavet næste gang. 







Kisses and hugs.

1 kommentar:

  1. Om tatoveringer er hot eller not, afhænger af mange ting. På nogle ser det fedt ud og på andre passer det bare slet ikke. Det afhænger også af om vi snakker om almindelige tattoos eller bande-relaterede-tattoos... gæt selv hvad jeg synes mest om.

    Jeg er selv den type, der ikke vil have nogle, men har intet imod dem. Så længe folk bare får lavet noget, som virkelig betyder noget for dem, så er det fint med mig. Der er jo intet dummere, end de folk der senere fortryder det ;)

    SvarSlet