søndag den 29. juli 2012

290712; tatoveringerne

Vil starte med at undskylde for, at der ikke kom et indlæg tidligere som jeg ellers havde lovet. MEN nu er det klart og her er et par billeder. Min tatovering på håndleddet er en lidt anderledes version af tro, håb og kærlighed. Jeg fik den lavet sidste år, da min far var udstationeret i Afghanistan. Nærmest til ære for ham. Den på min skulder fik jeg lavet i vinters, da jeg det sidste års tid har haft en meget stresset og svær periode og efterhånden er ved at come over det. Teksten er "Come what may" som oversat betyder noget i retning af ligemeget hvad, altså at der ikke er noget der kan slå mig ud. Den næste jeg skal have bliver noget lig uglen som i kan se på det nederste billed. Den skal dog sidde på siden af ribbenene og skal være til ære for min mor, da hun er helt tosset med ugler! 
Og til alle jer der overvejer at få en tatovering - det gør ikke så ondt som man tror! Tag det fra en som synes det er noget af det værste at blive vaccineret eller at få taget blodprøver.
Skriv gerne hvis i vil høre mere eller har spørgsmål. 







2 kommentarer:

  1. Elsker dine tatoveringer! De er virkelig smukke :-)

    Har en give-away igang, så kig forbi hvis det lyster!
    http://emmajensens.blogspot.dk/2012/07/give-away-nicehairdk-gavekort.html

    Kys Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Tager lige et kig - har du lyst til at blive fast læser? Kunne godt bruge nogle flere :)

      Slet